Fikirleriniz benim için önemli şimdi bi masa hazırlayacağım ortaya ikramliklar hazırlayacağım (pasta börek kısır kurabiye) bunları ortaya koyacağım herkese de tabağına alması için pasta tabagi koysam sorun olur mu böyle şeylere çok takıntılıyım illa servis tabagi mj olmalı sizce yoksa pasta tabagi da yeterli mi 20 cm pasta tabaklarjndan bu da sorulmaz demeyin lütfen 😀 çünkü 6 kisilik misafir servisim yok ona göre alayim yani siz cagiridginizda veya misafirliğe gittiğinizde nasıl koyuyorlar 🙂