Benim ikizlerim doğdukları günden beri kullanıyorlardı. Bıraktıracak cesaretim hiç olmadı, hele kızım emzik aşığıydı 2 yaşında biraz yırtılmıştı emziği sonra yanlışlıkla kopardı ucunu bir daha da hiç almadı sadece uyurken elinde tutuyor o kadar. Ufak bir delik açın gittikçe büyütün onu yenisini almayın ya öyle kullanacak ya direkt atacak