ayseuras21 4 ay 8 gün oldu sezeryan oldum geçen ay adet gördüm fakat bu ay 5 gün günüm geçiyor acaba düzene daha girmedi mi anlamadım benim gibi olan var mı aranızda kafam karıştı neden olmuyorum sizce
knbb ayseuras21 ilk aylar düzensiz oluyor benim öyleydi bebeğim 1 yaşındayken düzene girdi yani 5 haftada bir oluyor artık hamilelikten önce 4 haftada birdi doğumdan sonra düzensiz oldu sonra düzene girdi