Busraata33 Merhaba anneler.15 aylık oğlum sünnet oldu 3.gün bugün ve 3gündür üstten gazını çıkaramıyor 15-20dakika ağlıyor yırtıyor kendini çığlık çığlığa ne yapmalıyım.Neden böyle oluyor yaşayan var mı..