Yarın çocuk gastroenteroloji bölümüne randevumuz var Bilecik’ten geleceğiz orada hava ne durumda kızlar bir de doktorlar nasıl randevuyu biri aracılığıyla aldık doktoru da bilmiyorum,gidince direk muayene oluyor mu önce yine devlet hastanesi gibi kayıt mi oluyor 😔