Merhaba anneler bebeğim 6.5 ayda kendi kendine alkış yapmaya başladı durup durup alkış yaptı gel gel yaptı bir kaç kez bay bay öğrettim onu yaptı ama şuan yapmıyor.. bazı oyuncakları ve yemekleri eline alınca bazen bir tuhaf oluyor, emekleme yok sürünüyor ama bazen emekleme pozisyonuda alıyor. Elinden tutsam bütün evi gezmek istiyor. Böyle önceden yapıp sonra unutması normal mi yaşayan var mı?