fatmaa12345 Kızım bugun 2 yaşına girdi ama ayrıyız 😔içim çok buruk oğlum için hastanede yatıyoruz oyuzden kızımdan ayriyim bu dogum gününde cok üzülüyorum böyle çocuklarının dogum gününde ayrı kalan varmi 29.12 .2022 🥰
elifclk2506 fatmaa12345 aynı şehirdeyseniz eşiniz hastane bahçesine getirsin oğlunuzu ufak bir pasta bahçede kutlayın ve geri götürür babası acil şifalar versin rabbim uzaksanız da üzülmeyin bir daha ki doğum gününde hep beraber olursunuz inşallah
Deletedmom_897 fatmaa12345 Sizinle birlikte sağlıklı güzel ömürleri olsun inşallah 🌸Oğlunuza da geçmiş olsun
Meri-Mel fatmaa12345 Eşimin de bu gün doğum günü,Rabbim hayırlı güzel yaslar nasip etsin çok üzücü fakat sağlık herşeyden önemli kuzum çıkınca çok daha mutlulukla kutlarsiniz insAllah 😊❤️
fatmaa12345 elifclk2506 evet aynı şehirdeyiz oğlumu odadan çıkaramıyorum onun durumu farklı 9 aylık onuda bırakıp bahçeye inemiyorum enfeksiyon servisi olduğu için disardan çocuk kabul etmiyorlar🥲görüntülü konustum bende
fatmaa12345 Meri-Mel benimde eşimin dogum gunu ama tabiki öncelik kızımın 😀😀babasının dogum gününde dogurdum kızımı