3 ay 15 günlük bebeğim var philips avent niberon kullanıyorum bebeğim son 2 3 gündür canımı çıkardı mama içeceği zaman kafasını sağa sola çeviriyor normalde 150 cc yi direk içen bebek 80 cc yi zor bitiriyor her türlü şekle girdim ama banamısın demedi gece çok zor oluyor kafasını çevirdiği için biberon fırladı bir iki kere dr Browns biberonla da denedim yine aynı birde C yastıkta içirirken doğrulmaya çalışıyor mamayı ittiriyor bir sıkıntı mı vardır acaba ne yapsam bilmiyorum