m1sc aynı durumdayız bazen ağlayasım geliyor sinirden acıdan ama hep kendime şuan bir dönemden geçiyor ve güvenli tek sığınağı memem diyerek kendimi sakinleştiriyorum, anne sütünde ağrı kesici olduğunu hatırlayarak bebeğinize iyi geldiğinizi düşünerek emzirin geçicek inşallah🙏🏻