Eymonunannesi kahverengi kanamaya başlamıştı ,önce sancım yoktu normal gebelik batmalari gibiydi yaşadığım ağrı . Kahverengi kanama yavaş yavaş kirmiziya döndü 24 saatte sonra adet olur gibi geliyordu ve şiddetli sancım başlamıştı ,normal doğum yapmış biri olarak 5 defa dogururdum o sancıyla ,2 gün sonra da kese düştü zaten,gittiğimde de temizlenmiş olarak görüldü ultrasonda