agustosta Benim.kizim da 17 aylıkken götürmüştüm sağ ayakta içe basma var dedi film çekildi,kemikte yapısal bir bozukluk olmadığını ve sürekli yürümesi gerektiğini söylemişti.Kizim da sık düşüyordu onu da söyledim 7-8 yasia kadar içe basma durumu normal demişti ama kemiksel bozukluk olursa tedavi edilir demişti.Ayrica ortopedik ayakkabı giymesini onermisti.Kizim Şubat’ta 2,5 yaş olacak tam çok şükür şuan için ayakta herhamgi bir sıkıntı yok çünkü benim kızım da çok bariz içe basma vardı ayağı sağa doğru eğik duruyordu ortopedik ayakkabı da etkili oldu.Onumuzde ki ay tekrar bir kontrole goturucem.