Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük. Gün içerisinde ve gece uykuya geçerken coo zorlanıyor ağlaya ağlaya uyuyor. Ebe kolik demişti ama şimdi ağlama krizleri uyku öncesine döndü. Gaz sancısını elimizden geldiğince geçirmeye çalışıyoruz gazını da çıkartıyoruz. Önceden Gaz için ağlıyordu şimdi uyku öncesi ağlıyor. Gözleri kızarıyor yine de uyumak istemiyor. Öneriniz var mı?