Gozde888 bize vegaferon vermişti içinde paraben var ve aşırı kabız yaptı oğlumu sanırım 3 kere falan vermiştim. Çevremde bi kaç kişide aynı şeyi söyledi. Bestiron aldım doktoruma danışarak onuda bi gün verip bi gün vermiyorum kabız yapmasın diye şükür bi sorun yaşamadık. Bi kaç gün öncede kontrolümüz vardı kan değerleri gayet iyi çıktı