Kızlar sezeryan doğum yaptm 4. Aya kadar hiçbişi yoktu ama bebek ağırlaşmaya başladığından beri sürekli çocuk kucağımda olduğu için mi belim bu kadar ağrıyo sizce yoksa o iğneden ötürü mü geçiyor mu ilerde yani yürümeye felan başladığında tecrübeli anneler bebegim suan 6 aylık 8 kilo