asilsmom_ Bebegim.3 aylik. Arada sırada sagdigim sutlerden bebegime vermek için biberon kullanmayi dusunuyorum. Hangisi daha iyi? Arada bir biberon kullanmak meme reddi yapar mı?
sydaglsen asilsmom_ doğrudundan beni avent kullanıyorum. Hem emzirip hem mama veriyorum henüz red olmadı çok şükür 4 aylık sayılırız 5 gün kaldı.
lilakids asilsmom_ iki biberon takımı da var bende kesinlikle avent lansinohu veriyorum ağzına küçük mü geliyor anlamadım içebiliyor ama avent çok rahat tavsiye ederim
Cihangirsmom_ Dr browns Önerebilirim anne memesi gibi hava da yutmuyor çok memnunum ben. Lansinoh kullanıyordum git gide deformasyon oldu fazla akıtmaya başladı,aventi hiç hiç beğenmedi oğlum