sezerckmom Gece uyanıyor ve ağlama krizine giriyor şuanda uyumuyor sallanmak istemiyor diş böyle birşey mi yapior neden uyumuyor anneler bilgisi olan
askbebegimmbenim sezerckmom 13 buçuk aylık bizimde öyle sık uyanıyor ağlayarak. Gündüzde mız mız. 1 köpek dişi çıktı 3 tanesi de şişmiş ama görünür de yok. Sanırım dişten evet canım çok zor
umosko sezerckmom dişten olabikir 1 yaş sendromu atagı olabilir bebektir canı sıkılıyor olabilir 😅 şaka bir yana diş için tetagil iyi geliyor tavsiye ederim
ttrck sezerckmom muhtemelen diş ya da değişik bir atak geçiriyorlar bizimki de çığlık çığlığa kalkıyor normalde hiç huyu değildir