Beneğim 13 bucuk aylık 4 5 gundur gece 2 lere 3 lere kadar uyumuyor cok direniyor beşiğinden ayagı kalkıp kafasını vuruyor sabahta 10 11 gibi uyanıyor daha erken kaldırmaya calısıyorum ama ağlıyor gozunu açamıyor yemin ederim delirmeme ramak kaldı önceden 9 da uyurdu biraz kendime vakit ayırabiliyordum ne yapmalıyım fikir verir misiniz