[silindi] winniepooh 20 aylık ama gece surekli ayakta benim kızda yenidogandan farksız.. maalesef bazı bebekler uykuyu sevmiyor
amabanavardediler winniepooh ama bugünlerin kıymetini bil lütfen 7 aylıktan sesleniyorum yenidoğan döneminden farksız uykuları ama en azından kucağında sakinleştirebiliyorsun bu zamanlarda olmuyorno maalesef
Tubiyl1 [silindi] gece uykusu doğru dürüst yapmamışımdır 5 buçuk aylık şimdilerde dozunu arttırdı gece belli saatte kalıyor sabah 7-8 de uyuyor allahtan öğlene kadar falan yatiyorda bende uyuyabiliyorum
Tubiyl1 [silindi] geceleri yatamıyorum artık bünye o kadar alıştı ki arada tam uyuyorum uyaniyor sonra uykum kaciyo uyu uyuyabilirsen