Benim defalarca kendiliğinden patladı boşaldı . Tam iyileşti diyorum bikaç hafta sonra yeniden şişyor apse oluyor . Şuan yine var patlamadı bu sefer sütüme karıştı . Sütün rengi değişik akıyor . Doktor sütten kesmeden bi işlem yapamam dedi . Çok üzülüyorum bu duruma . Umarım bende atlatırım 🤲