efital Merhaba bilgisi olan varsa emzirirken kanal tedavisi olan varmı sonrasında emziriyor musunuz? Süte geçer mi çok ağrım var ve biberon almıyor.
Nurr07 efital efital ben yaptırdım 2-3 saat falan emzirmiyorsun daha sonra sütünü sağıp döküyorsun sonra emzirebilirsin ama tabi çocuğun 6 aylıktan büyükse. Küçükse tehlikeye atma derim.
bendenbirtanedahayok beyazzkuguu kanallık durumum yokmuş 🥹 kanalım kökünden çıkmış dişi çekelim dedi istemedim enfekte olmuş antibiyotik kullandjm geçti şuanda
beyazzkuguu bendenbirtanedahayok off bana da kanal dedi ya 🥹 o kadar çok korkuyorum ki ilk defa diş doktoruna geldim normalde dolgu demişlerdi ama kanallık olmuşum
bendenbirtanedahayok beyazzkuguu valla geç olmadan yaptırtın kanalla kurtulmazsa direk çekiyolar sonra implant vs daha sancılı süreç. Bu arada sormuştum doktora emzirebilirsin dedi 2-3-4 saat arası bekleyebilirsen bekle bekleyemezsen emzir demişti.
beyazzkuguu bendenbirtanedahayok teşekkür ederim sıra alıyım tekrardan yaptıracağım soğuk bir şey yiyemiyorum zaten o daha zor oluyor bana