Minniemouse12131415 3 gündür sol elim ve kolum uyuşuyor, karıncalanıyor. Bilgisi olan var mı acaba? Pazartesi hastaneye gideceğim ama gitmeden sorayım dedim. Bu sıkıntı için hastanede hangi bölüme gitmeliyim sizce?
hilal139120 Minniemouse12131415 Yani bı çok sebebi olabilir en basit nedeni magnezyum eksikliği.Uzun süren Stres hâli bile yapabilir. İnşallah önemli bişey yoktur geçmiş olsun.
lceLady Minniemouse12131415 Boyunla alakali olabilir Bi cok şey etken Simdi yazıp sizi korkutmak istemem Saydığınız belirtiler sonrasi bende Boyun fitigi ve bel fitigi olarak geri döndü. Ortopedi randevu almaniz lazim emar çekilicek
ays45 Minniemouse12131415 genellikle kalp damar ile ilgili oluyor ama boyun fıtığı ya da sinir sıkışması da olabilir. Bir çok şey olabilir aslında. Siz ilk önce kardiyolojiye görünün. Özellikle ailenizde genetik kalp rahatsızlığı varsa bir baktırın ne olur ne olmaz. Çok geçmiş olsun🙏
gmo Bileğinizde hafif şişme var ise ve elektrik çarpmış gibi oluyorsa parmaklarınız sinir sıkışması olabilir bende de var özellikle hamilelikte çok artmıştı tabi yinede doktora gidin siz Allah korusun başka bişey de olabilir. Çok geçmiş olsun şimdiden
Minniemouse12131415 gmo gideceğim mutlaka, Allah korusun internette hep kalp krizi belirtisi olarak yazıyor 😔 çok korktum yazılanlardan, Allah yavrularımı annesiz bırakmasın.. 😔😔😔 Eğer Sinir sıkışmasıysa nasıl bi tedavi gördünüz siz
gmo Minniemouse12131415 Allahım korusun 🙏🏻🙏🏻 benim asıl hamilelikten önce vardı zaten doktorum ameliyat önermedi dönem dönem olup geçiyor ama hamilelikte malum kilo olunca ve vücutta su topladığı için baya zorlamıştı bileklik taktım sürekli birşey yapamayız eğer dayanamazsan kortizonlu iğne dediler onuda ben istemedim