Kızlar İyi Geceler.
Bundan 20 25 gün önce çamaşırımda pembe lekelenme olmustu adet oluyorum sandım o gün bir daha lekelenme falan olmadı.Ertesi gün ögleden sonra biraz kanama tarzı oldu ped koydum ve bitti.Bu hafta yine aynısını yasadım pembe lekelenme 10 15 damla kadar kanama ve yine kesildi test yaptım cıkmadı niye böyle bişey oldu anlamadım randevu aldım haftaya gidecem ama basına böyle bisey gelen varmı kafam allak bullak oldu artık 🫣🤦🏻♀️