Merhabalar,
Ben çalışıyorum oğluma annem bakıyo annemde kalıyoruz zaten oğlumla evin halini görseniz gerçekten dersiniz ne oldu buraya evi asla düzenli ve temiz tutamıyoruz oğlum her odada oyuncak sepeti döküyo hadi onu topluyoruz ama yeme içme kısmını anlatamıyorum müdahale edemiyorum ne yese mutlaka etrafa saçıyo ben işten geliyorum yorgunum geceleri uyuyan bi bebekte değil annem peşine koşmaktan gün içinde bir bardak çay içemiyo süpürgeyi görünce süpüremiyoruz istiyo uyurken sese uyanıyo sürekli yeni yürümeye başlayan çocuklar kucağa gelmek istemez derlerdi tam tersi sürekli kucakta gezmek istiyo siz nasıl yapıyosunuz benimlede paylaşın temizlik önerilerinizi birde yemekle ilgili şeyleri atmasını nasıl özlerim 🤍🙏🙏