Bizimde eşim ile kan uyuşmazlığımız var hamileyken 28 haftada iğne oldum kızım doğdu onunlada uyuşmazlık çıktı tekrar iğne oldum bir problem olmadı. Doğumum ani tansiyon yükselmesinden 37+2 de oldu o yüzden sütüm 3-4 gün yoktu mama ve emzirme şeklinde gittim sonra mamayı kestim sarılık 10,5 dan yukarı çıkmadı çok şükür 🙏🏻