Bebeğim 4.5 aylık ve gözlerini ovuşturuyor sürekli. Gözlerinin altı kırmızı benek benek oldu. Ve hiç ağladığını görmedim gözyaşı akmadı sizin bebekleriniz ne zaman ağlamaya başladı. Çapak vs yok ama sürekli kaşımak istiyor tırnaklıyor sürekli. Doktor alerji deyip geçiştiriyor anlamadım hiçbişey 😬😬😬