Serap84
@cLearQueen
Merhabalar
Aktardan udi hindi yagi aldim
Gunde 1 kez burnuna ve 1 cay kasigi agizina
Bir cay kasigi corek otu yağı
Yastigina ve kiyafetin yakasina nane yagi damlatiyorum rahat nefes alsin diye. Cok fresh bir koku cok güzel. İcerigini arastirip aldim.. doktorun bana verdigi ilacin icerisindeki olan iceriklerdendir..
Bizim bebekligimizden beri bu sıkıntımiz var. Hep gecer diye bekledim geniz eti hic aklima gelmemisti acikcasi.
2 yasinda KBB götürdüm. Cocuklarda bekledigimiz seyler olabilir dedi amaaa bende 3 cocuk var digerlerinde hic boyle seyler yasamadim.
Hic rahat nefes alamiyor, horluyor,hasta oldugu zaman gec iyiles, sürekli burun akintisi olurdu..neyseki bununda onune geçtim artik..ve aşırı terleme..
Su an 3,5 yasinda tekrar goturdum.
Yine ayni seyler dendi.. ameliyat icin 4 yas oncesi yapmiyoruz diye kiii olsa bile tekrar edebiliyormus.. burda post okudum gecenlerde..
Doktorlarin verdigi damla geçici rahatlamasini sagliyor..
Ben kalici çözüm istiyorum.
Udi cok meth ediliyor 21 gün uygulicaksiniz
Devam ediyorsa kii çoğu cocukta duzelme oluyormus bazisi uzunda süre biliyormuş 1 hafta ara verip tekrar yapılması gerekiyormus.
Ben daha verdigim ilk gun horlama azaldi..3 gunde horlama tamamen kesildi..
Tek sorunumuz su an terleme var.
Baba tarafinda genetik bu durum biraz onlami alakalı bilmiyorum onuda takip ediyorum..
Udi yağı sorunu kökten çözüyormus cok olumlu yorumlar okudum..
Ameliyata cok olumlu bakiyordum ama bugun bir dr videosunu dinledim..
Cocuk yasta geniz eti, bademcik ameliyatı olanlarin ileriki yaslarda solunum yolu rahatsızlıkları olma ihtimalleri coo yuksekmis..
Sizin çocuklariniz kac yaslarinda bilmiyorum..
Bebek ise ne kdar ne derece kullanilir bilmiyorum
Arastirip deneyin derim ama cok etkili Allah’a şükür artık kalmadi gibi bisey biraz daha kullanıp duruma gore bakicam