Ay yok be saçmalık hepsi. Banada çilek için aynısını dediler hatır hutur yedim kızımdada hiç leke falan yok. Zaten mantık olarak bakıldığında mümkün değil. O zaman ruj sürdüğümüzdede bebeler rujlu doğar 🤣🤣 batıl bunlar inanmayın ayıklayında yeyinde afiyet olsun🌸