morsevenanne9 ben en büyük boyunu aldım yemeği az koymam gerekiyorsa zaten rahat geniş geniş pişer, çok yapmam gerekirse de iki kez pişirmek zorunda kalmamak için. İçinde tavuk kanat, patates kızartması, buzluğa közlenmiş kapya biber, karnıyarık bile yapıyorum. Buzluğa attığım köfteleri 8-9 dakikada pişiriyor. Ama balık özellikle çok iyi pişiyor. Koku yapmıyor fırındaki gibi. Benimkinde buharda pişirme özelliği de var. Sebzeleri haşlayıp vitamin kaybına uğratmamak için buharda pişiriyorum özellikle ek gıda döneminde iyi oluyor.
Benim için olumsuz tek yanı var o da lezzet eksikliği. Patates kızartmaya benziyor ama yağdaki gibi lezzetli değil yada tavuk normal fırındaki kadar lezzetli değil. Sebebi hızlı pişirmesi ve az yağ kullanılması olabilir. Yemeğin yavaş pişeni makbuldür derler. Ama benim gibi yemeği kısa zamanda yapayım derdiniz varsa alabilirsiniz. Ben çok sık kullanıyorum.