ftttsrr Kızlar kalça ultrasonuna doktorumuz 40 günü geçince getirin demişti belli bi zamanı var mı siz ne zaman götürmüştünüz şu an 46 günlük oldu bebeğim götürücem ama eşim şehir dışında tek başıma çıkamıyorum bebekle de o yüzden merak ettim
333bd ftttsrr biz 3. ayda yaptırdık tabii bizimki geç oldu bazı sebeplerden ama çok şükür bişey çıkmadı geciktirmeden yaptırırsınız
Huma_kus34 ftttsrr 2sylıkken gitmiştik alfa acılarımız falan farklı cıktı çift bez pahlık bandajı frajka yastıgı vs taktık uzun ve yorucu gecti hatırlamk istemıyorum umarum bırsey cıkmaz 🩵