Uykusuzhergeceeee Lre bugün gördüm; soğanı ve biberi jülyen kesip zeytinyağında soteledi en son üstüne kaşar rendeledi çok güzel görünüyordu 😋
Mmeelliikkeee Lre biber kızartıp domates halka halka aynı tavada kızartıp tereyağ sucuk ekliyorum banmalık sıcak , kuymak , patates kızartması ve paçanga böreği eklerim kahvaltılıklara …
uykusuzanne__ Lre Patatesi rendeleyip güzelce sıkın ve tuz biraz baharat koyup tavaya döşeyin güzelce pişirin harika oluyor
HeeSenCokBiliyon Lre annem gil kuru patlıcanı haşlayıp kavurup bişeyler yapıyorlar o da çok lezzetliydi
Beyninizikullanmakucretsizdir Misafire değilde birkaç kere kendimiz için yaptım. Sütlü biber diye bir tarif var çok hoşumuza gitti. Bir de milföy hamurundan gözleme yapıyorum çok güzel oluyor. Her ikisini de tavsiye ederim çok lezzetli oluyor.
HeeSenCokBiliyon Beyninizikullanmakucretsizdir ay ben de bunu yazmaya gelmiştim bayılıyorum yaa çok güzel gerçekten
Ballilokmamm1906 Tatlican patatesi rendeleyin suyunu sıkın içine yumurta kırın baharat atin seviyorsanız sucuk falan doğrayın kaşar peyniri rendeleyin karistirip tavaya yayın(istersiniz yağlı kağıt serin tavaya) kısık ateşte çevire çevire pişirin.
merveaka Bende domateslileri yuvarlak yuvarlak kesiyorum tavaya aliyorum bir yandan bolca sarımsak dövüyorum domateslerin üzerine yağ döküp sarimsakları da çay kaşığını yarım dolduracak şekilde her birinin üzerine koyuyorum ters cevirdigimde tekrar aynı işlemi yapıyorum çok lezzetli oluyor hele fırından yeni çıkmış ekmek veya kızarmış ekmek varsa 🤤
Beyninizikullanmakucretsizdir merveaka aynı tarifi kaşar peyniri ile deneyin enfes oluyor bide az kekik dökün 🤤🤤
Beyninizikullanmakucretsizdir HeeSenCokBiliyon evde kapya biber varsa onu da koyuyorum çok güzel oluyor.
Beyninizikullanmakucretsizdir HeeSenCokBiliyon Annem yumurta ve galeta ununa batırıp kızartmıştı yok böyle bir lezzet 🤤🤤
ahmethamza @“kendisineokur”#p34117911 baska bi konuda yazmışsınız 😁 altta pişi diyor üstte baska bi tarif bi an dedim ben nerdeyim
bendenbirtanedahayok ahmethamza ya ahahaj evet farkettim hemen sildim temmuzdaki olayınız için yazmıştım burda taslak kalınca buraya yazmış😂