Kızlar bebeğim 10 buçuk aylık iştahlı bir bebekti şimdiye kadar çok fazla problem yaşamamıştık ta ki bu son kaç gündür ne verirsem vereyim ağzında tek lokmayı yarım saat hiç yorulmadan bekletiyor ister sıvı olsun ister katı yutmuyor asla durup öylece bakıyor acıksa da yemiyor neden böyle oldu birden başınıza geldi mi hiç bu durum nasıl düzelecek ?