e18 Mrsbayan biz doğu görevindeyiz Bitlis Mutkideyiz berbat 😢 batının gözünü seveyim sürekli görevde eşim 4 aylık bebeğim var çok zor 😣 Bizimde son senemiz doğuda uzatma verdirdim bebeğim küçük diye eşime eşim istemıyordu ama çok pişmanım keşke verdirmeseydim inş kabul olmaz da batıya gideriz
BirDuaMeselesi Mrsbayan geçen yıl bastık sözd2 iyi bir yer gelir diye tercih dışı iırnak beytüşşebap a attı bizi ev götürülemez garnizon normalde dilekçe imzayla getirdik evi ve sosyal hayat 0 aşırı pahalı merkeze 3 saat uzak ayy daha bissürü şey
defnemomm_ e18 yaa bitlisin sanırım en kötü ilçesine denk gelmişsiniz , Adilcevaz Ahlat Tatvan bunlar çok güzeller 🌸🌸
adensu10 Biz karsdayız küçük şehir ama memnunuz açıkçası ve uzatmada vermek istiyoruz memleketten her ne kadar çook uzak olsafa eşim yanımda ve 6 aylık kızımız var eve gidip gelebiliyor çok şükür inşAllah gönlünüze göre yerler çıkar
busra987 Bende bu yıl geldim. İzmire tercih dışı attı bizi ama hiç memnun değiliz. Buton şubat gibi tekrar açılacakmış bizde basmayı düşünüyoruz ama ilk yıldan göndermez diyorlar çok üzülüyorum. Doğuya gitmek için gün sayıyorum 😞