gizemmumayy benim oğlumda 3.5 aylik ilk doğduğunda 20 gün yogun bakimda kaldi sonra eve geldi cok uyuyordu 2 aya yakin emmesi dışında bir etkinlik yapamadim maalesef. Simdide karın ustu egzersiz kesinlikle sevmiyor aglama ve sinirlenme krizlerine giriyor. Emzirme yastığına ya da normal yastiga koyunca kafasini dik tutuyor gogus kafesinide tutuyor ama yastigi kaldirinca kafasini cok kaldiramiyor ve cok ağlıyor. Kucagimdayken de kafasini tutuyor nadir öne düşmeler oluyor destekli hafif yatar sekilde durunca da kafasini tutuyor nadir öne düşmeler oluyor, omzumuza alinca zaten ful tutabiliyor kafasini. Sorun yoktur dimi benimle bir dogum yapan arkadaslarinki dönmeye bile basladi amacim kiyas degil ama bir saglik sorunu olmasından korkuyorum doktorda bulamadim ilgili danisamadim. Birde oglum iyi bir bebek boyu kilosu kafasi falan 6 ay ile uyumlu etkiler mi