hlyyy Şu an 11 aylık bebeğim var emziriyorum sol göğsüm bugün şişti oğlum indiremedi ben sağmayı denedim doğru düzgün süt gelmiyor o şişliğe rağmen, ılık duş aldım sıcak uyguluyorum kendi geçer mi acaba hastaneye gitmeli miyim?
siwpma hlyyy Benim de birkaç gün önce sağ göğüsümde mandalina kadar büyüklükte bir tıkanma oldu. 2 gün emzirdim acımasına rağmen aynı göğüsten sırf açılsın tıkanıklık diye inmedi. Sıcak uygulama da yapmama rağmen üstelik. Sonra bir kere daha emzirdim ve bir anda indi. Yani biraz üzerine gitmek gerekiyor. Sıcak kompres ve masaj yapmama rağmen geçmemişti ve bir de sağmanın bazen daha kötü tıkadığını deneyimlemiştim. En güzeli emzirmek. Çünkü hiçbir pompa ya da masaj emzirmek kadar güçlü etki yaratmıyor
hemshireanne hlyyy hemen geçmiyor. Bende sık sık oluyor. Her fırsarda masaj yapıp sağıyorum bir kaç defadan sonra geçiyor
heraaa Benim de oldu 1,5 aylık benim bebeğim. Sürekli sıcak duş alıp sıcak kompres yaptım emzirirken çok acıyo o yüzden o göğsümü sağdım. 2 güne geçti
heraaa Bildiğim kadarıyla mastit ateş yapıyo göğüs çok sert oluyo ve kızarıyor. Siz bilirsiniz tabi ama şimdilik gerek yok bence doktora
Pamukpasta heraaa benim ateş yaomadi hiç birinde 7-8 defa oldum sağmakla bile açılmıyordu.sicak uygulama da etki etmiyorsa antibiyotik veriyolar hemen çünkü apse yapma ihtimali var
hlyyy Geçti çok şükür 🙏 sıcak uygulama yaptım sağdım ve emzirdim emzirirken de masaj yaptım hangisi etkili oldu bilmiyorum sabaha inmişti
hemshireanne hlyyy süt kanalları tam boşalmayınca sertleşiyor doğal olarak. Düğüm düğüm oluyor. Bu mastit sayılmaz. Düğümler açılmazsa ilerlerse iltihaplanır. Ateşimiz varsa İltihaplandığını anlarız. Buna mastit denir