balkizim1 Kızlar korkmaz kullaniyorum. Zaten ben almamıştım hediye gelmişti yaptigim alisveris sonrasi Memnun değilim pek. Yeni almayi dusunuyorum bunu anneme vereceğim. Karaca hatır mi? Arcelik mi? Korkmaz hem çok geç yapıyor hem tatsız bilemedim.
Ebruvezumra balkizim1 valla bacım karaca almada ne alıyosan al ben 1 ay önce karaca hatır köz kırmızı olandan aldım başima bela oldu şuan tamirde tamir olmazsa ya değişim olcak ya para iadesi bende karaca markadır dedim iyidir dedim çok kötü çıktı asla köpüklü yapmıyor zaten karacada genel anlamda bir sorun var kim neyini kullanıyosa memnun değil bende hayatımda ilk defa karacadan bişey satın aldım oda asla iyi çıkmadı
Kubra-2607 Kesinlikle arçelik hem köpüklü hem tadı güzel.Karacada kullandım ama hem tadı güzel değil hemde 1 fincana zor köpük çıkıyor.Sinbonun şu ucuza satılan kahve makinesi bile karacadan iyidir😕
balkizim1 Kubra-2607 valla o candır kesinlikle iş yerinde kullaniyodum otomatik degil diyip geçmemek lazım korkmaza bin basar
mterl2 Bende Karaca kullanıyordum sık olmasada bir anda bozuldu 2 sene olmuştu alalı şimdi arzum okka mını duo aldım tek fincan o bile bol köpüklü yapıyor
mavizebra Arçelik telve eski gri seri var bende 5 yıl bitti tık demedi hâlâ köpüğü ilk gün ki gibi su tankı olması büyük rahatlık smdi yeni serileri çıktı ablamda var oda çok memnun annemde karaca var elektrikli cezve gibi çok matah br performansı yok malesef
Kubra-2607 balkizim1 bende 5 sene falan kullandım gerçekten can kendisi köpüğü falan😂tek rakibi arçelik diyelim o zaman🤣🤣