jasminegms ben daha ek gıdaya başlamadım düzenli olarak. 7 aylık benimki de. Yemek saatine, meyve saatine denk gelirse sofrada bizle oturuyor. Ya yoğurt veriyorum ya da eline meyve veriyorum. Muz, elma, mandalina. Tutabilecek şeyleri önüne koyuyorum. Yesin diye dert etmiyorum. Onunla oyalansin, vakit geçirsin, bazen tadına baksın. Sofrada bizle oturmaya alışsın. Dert etmeyince sorun olmuyor. Anne sütü alıyorsa dert etmeyin derim, üzerine ne kadar düşerseniz, dert ederseniz sorun haline geliyor.