Herkese merhaba oğlum 7 aylık olmak üzere doktorun önerisiyle 5.ayda tadımlara başladım az da olsa yedi tadımları tamamladık diyebilirim ama on gündür hiç ağzımı açmıyor ağzına gireni tükürüyor zorlamıyorum ama çok üzülüyorum ya böyle devam ederse diye sadece anne sütü alıyor nasıl ilerlemeliyim?