Kızlar bebeğim 14 aylık oldu oyun oynamayı seviyor geliştirici oyuncaklar almıştım hepsini de çok sevmişti bu aralar ama hiçbirşeyle oynamıyor avmye falan götürüyorum oyuncaklara bindiriyorum asla keyif almıyor siz bu aylarda neler yaptırıyorsunuz ya da hangi oyuncakları önerir siniz