mmetehan benseninanonim benimde sağı emiyor solu hiç sevmiyordu sütü bile ağzında tutuyor yutmuyordu uyandığında ilk solu verdim belli bir süre sonra düzeldi. Şimdi solu seviyor sağ tarafı uyandığında veriyorum