6,5 aylık. En başından beri isteksizdi memede zaten sütüm de azdı. Yine de çabalarımla yeri geldi takviye yeri geldi sağım vs o şekilde hem emzirdim hem sağdım ve artı olarak mama da alıyor tabi.İyi kötü bugüne geldik 6,5 aylık. Ek gıdaya da başladık. Son bir haftadır ne yaparsam yapayım sağım vs emzirme o bu yok olmuyor artmıyor. İyice zaten bıraktı gibi emmeyi. Ek gıdaya da baya meraklı ne versem yiyor hiç reddettiği bişey olmadı. Ben de bu süreçte çok yoruldum psikolojik olarak da zorlandım açıkçası dermanım da kalmadı emmesi konusunda ısrarcı olmaya çünkü artık memeden koptu gibi bişey. Sagimla az bişey çıksa da yine de veriyorum. Hem istiyorum emsin hem de dediğim gibi psikolojim falan kalmadı. Aslında biraz emzirme konusunda duygusala bağlayıp emmiyo memeyi bıraktı psikolojisinde duygusal çöküntüye girmemek için sizden destek bekliyorum çünkü bu süreçte en yakınım burada sizler oldunuz.