Kızlar evde vicco ve adidas ilk adım ayakkabıları var ama 19 ve 20 numaralar. Kızımın bu kadar erken yürüyeceğini tahmin etmediğim için almıştım ama şuan büyük geliyorlar. 17 numara anca oluyor kalın çorapla şuan. Önerebileceğiniz var mı ilk adım ayakkabısı vicco baktım yine ama 19 dan başlıyor sanırım. Dışarda yürütmüyorum ama avm de falan mecbur kalın kaydırmaz patikle yürüyor şuan