ka82 oioi kesinlikle önermiyorum hiç beğenmedim bende takımı var hem koku yapıyor hem kullanışlı değil. ( makinada yıkamıyorum, elimde bebek deterjanı ile yıkıyorum.) munckin güzel bir de bugün daha ikeadaydım tabak aldım kaseyle birlikte suluk aldım. Kesinlikle tavsiye ederim hem kaliteli hem kullanımı kolay yani hiçbirşey almayıp sadece hepsini ikeadan alabilirsiniz. Suluk konusuna gelecek olursak ben tomme tippee hem 6+ ay hem de 12+ ay almıştım valfli. Asla su akıtmıyor fakat bebek onun içinden suyu çekmeyi beceremiyor ( pipetli değil.) daha sonra nuk magic cup aldım ondanda beceremedi sonra pipetli aldım e bebekten o da olmadı bugün ikeadan basit bir suluk aldım çocuk şakır şakır içti hem fiyatı uygun hem de basit yani. Hakikaten kendime çok kızdım bu kadar çeşit alacağıma keşke en başta oradan alsaymışım.