Kızlar ben mama kullanmıyorum anne sütü ve ek gıda alıyor Sabah 11 kahvaltımız öğleden sonra ara öğün yoğurt meyve. Felan akşam 6 7 gibi akşam yemeği şeklinde veriyorum 22 buçuk gibi uykuya geçiyoruz sizce yatmadan gece maması vermek gerekiyor mu yoksa anne sütü yeterli oluyor mu burda biraz çelişkide kaldım