tuzludakota bir iki sivilcem vardı regl olmadan önce çıkardı ama izleri uzun süre gitmiyordu kızarık kalıyordu o izler geçmeden diğer adet dönemi gelince yeni sivilcelerle suratım saçma sapan bir hal almıştım maskeyi bir ay boyunca haftada 1 yaptım yapmaz olaydım. yanak bölgemde kan sivilceleri çıkmaya başladı arka arkaya ve hepsi çukur oluşturdu maalesef. yaklaşık 3 ay türlü yöntemlerle kendim bir şeyler sürdüm daha beter oluyordu sürekli cildiyeye gittim hemen zoretanin başlattı. 6 ay kullandım sivilceler gitti ama skarlar hala benimle. hayatımın en zor 6 ayı diyecetim ki 6 aylık bebeğimle doğum sonram listenin başına yerleşti 😂