Pinrrr MKmoms24 ateş olabilir aman dikkat edin ölçün biz perişan olduk ateşi düşmedi şimdi antibiyotik kullanıyoruz beş aylik
mematiii MKmoms24 bebeklerde bu normaldir bi doktor en çok damar veya sinir ordan geçtiği için ilk ordan ısınmaya başlar diyordu yani diğer vücut bölgelerine göre oranın sıcak olması normalmiş.
Leylaa_ MKmoms24 bazı bebeklerde baş sıcaklığı biraz fazla olabiliyor . Kizlarimin ikiside baş çevresi vücutlarına biraz sıcak olur ama her zaman böyle . Sizin ki bir anda olduysa ateştir
Pinrrr MKmoms24 yok cnm bizimkide eller ayag soğuk baş yaniyodu ateş 38.8 çıktı ölçtüm şurup filan kaldırdık hastaneye enfeksiyon çıktı kanında tedavi oluyo ölç ateşini ne kaybediceksin anlamadım ölç yani bişey olmaz en azından anlarsin
minikannsi MKmoms24 biz iki buçuk aylıkken yaşadık gayet huzurlu uyuyan yiyen bebek ateşi varmış meğer geç farkettik antibiyotik kullandık 😑 ölçün bütün kafa etrafını