annesininbebisi Kızlar kayinvalidemin üzerine küçük bir bağ var kayinpederim sağken o bakıyordu geçen sene vefat etti. Eşim 3 kardeşler bir abisi bir ablası var bağa eşim bakmak istiyor o yüzden haklarını verip bağı alacak. Ama Kayınvalidem 4 e bölünsün yani 3 pay verip satın alalım bir pay da kendisine verelim istiyormuş bunu bize direkt söylemedi anneme söylemiş. Bildiğim kadarıyla mal mirascilardan satın alınır, miras bırakacak olan kişiye de para veren oldu mu böyle bir durum başına gelip? Uzun olduysa hakkınızı helal edin.
cevriyeee annesininbebisi valalhi kafam karıştı ama annesinindr hakkı var onunda payını vermeniz lazım
tineanigra annesininbebisi tabii ki verilir. Kadın hayatta ve onun malı , üstüne almak isteyen kimse hak sahibi olanlara payını verir üzerine alır.
yate annesininbebisi kayinpedrin vefat ettiyse kayinvalidene de hak dusuyor ya oyuzden istiyordur canim.dinen de resmi olarakta kayinvaliden de mirasçı.. ama o nun durumu varsa istese hak talep etmeyip 3 kardeş arasında pay edilebilir tamamen ona kalmis bisey.senin için bisey değişmiyor 3 e bölüp 2 sinin parasini ödeyeceğine 4 e bölüp 3 unun parasini ödeyeceksin.yani kayinvaldien hem sizden hemde diğer çocuklarından hak almış gibi olacak.yada kendi hakkını 3 e bölmüş gibi olacak umarım anlatabilmisimidr
annesininbebisi yate yok anladım dediğinizi mal sahibi zaten kayinvalidem o yüzden sormuştum kayinpederim kayinvalideme babasından kalan bağa bakıyordu
deniz4848 Annesine de pay vermeniz gerekiyor mirasçı da olsa. Kadini nasıl devre dışı bırakmanız gerektiğini düşündünüz ilk defa sizden duydum 😅 şu an hayatta hatta en çok onun hakkı
tineanigra annesininbebisi o zaman direkt kayınvalidenizden satın alacaksınız o parayı ister kendi yer ister pay eder. Eğer pay etmek istiyorsa mal 1 milyonsa size 750 bine satar diğer çocukları ile 250 şer bölüşür gibi bir hesaplama yapılır
Yarim_Kilo_Kiyma Eşinizin annesi, kayınpederinizin eşi olduğuna göre. Yasal olarak onunda hakkı var. He o derse ben hakkımı senin eşin için veriyorum derse 3 pay olur. İyide bunu oğluna neden söylemiyorda senin annene söylüyor, ne saçma konular.
annesininbebisi Yarim_Kilo_Kiyma bilmiyorum bize hiçbir şey söylemedi kardeşlerinin hakkını verdik sonra da bana taktı sebepsiz yere kavga çıkardı ona bisey vermedik ondan yaptı diye düşünüyorum ama kendi de istemedi. Annem bana söylesin ben kocama soyleyim o da ona pay versin gibi bisey düşündü heralde 😏
anfzya annesininbebisi anladığım kadarıyla yer zaten kayinvalidenizinmis kayinbabaniz bakiyormus sağken doğru anladiysam doğal olarak yer kayinvalidenizin hak onun olur o isterse çocuklarına pay verir diye biliyorum
Laydaren annesininbebisi Bizde öyle bir durum olmadı. Ama eşimin anneannesi yaşıyor, miras satıldığında para anneanne ve kardeşler arasında bölünüyor. Kayınvalideniz de bu durumda sizin kadar yasal mirasçılardan biri. O da hakkını almalı tabii.
yate annesininbebisi iyide siz 3 e bölüp kardeşlerin parasini vermişsiniz zaten bundan sonra tekrar nasıl anneye hak vereceksiniz.ozman siz kendinize düşeni diğer kardeşlerde kendilerine düşeni verecek kayinvalidenize.
Evaninanasi annesininbebisi mal sahibi kayjnvalideniz olabilir ama aynı zamanda mirasçılardan biri de o. Yani kadının hakkı var
annesininbebisi yate öyle yapıcaz artık başta isteseydi baştan öyle yapardık sonra kavga çıkarmaya gerek yoktu
Karauzumum annesininbebisi ay empati yaptım da çok üzücü düşünsene baba mirası ata yadigarı bir yeri veriyorsun ellerinle ama sen yokmuşsun gibi davranılıyor 🤔