susamtanem_ Bugün yaşanan doğalgaz kesintisinden sonra art arda 3 patlama oldu herkes iyimi haberlerde vefat yok deniyor çok endişeliyim kombiyi açtık ama korkuyorum küçük bebeğim var 1 yaşında 🥹
birminnakannesi06 susamtanem_ ana vanadan kapattılar doğalgazı klima çalışıyor bizde de kaç saat oldu kış günü rezillik.
Srcz susamtanem_ bizim hâlâ petekler kapalı ev iyice soğumaya başladı 🥲 bütün vanaları kapattık bizde
2prensannesi__ susamtanem_ bizimde evimiz buz gibi patlamanın biri bizim yan sokakta oldu biri biraz aşagıda oldu ama digerini bilmiyorum çok kötü bir patlama sesi geldi bizimde evlerimiz bu gibi dogalgaz vermiyorlar verselerde açamıyoruz korkudan benimde çocuklar küçük idare edicez artık
susamtanem_ sleepnessnami çok sağolun çok korkuyorum vana kapatma şansım yok bebeğim küçük ev buz gibi vanaları kapatın diyorlar da bütün apartman konuşup ana vanadan kesmek lazım
aaslanbeyy Benim ailem darıcada saatlerdir doğalgaz yokmuş . Vanayı kapattılar sakın açmayın dedim ortalık sakinleşene kadar 😥 Gebze.com sayfasından takip ediyorum bende. Geçmiş olsun, Allah yardımcıları olsun herkesin yaralı sayısı 14 diyorlar
susamtanem_ aaslanbeyy Darıca hangi mahalledeler evet saatlerdir yoktu donduk sonra kapı çaldı doğalgazdan gelmişler açın dediler açtık ve arka arkaya 3 patlama oldu farklı mahallelerde
sleepnessnami susamtanem_ evet dikkat edin olmazsa bebeğinizi kalın giydirip kapatın bilemiyorum yani binanın da bu konuda hassas olması lazım Allah korusun
buseselvi susamtanem_ bende Darıca’da oturuyorum vana ve kombileri kapatın dediler basınç kaynaklı patlama olabilir diye
susamtanem_ buseselvi evet ama binadan kimse ses etmiyor ki bir de evler buz gibi bebeğim küçük hadi bir çare bulunur ısınmaya da binadan ses yok kapatalım diye sorumlu da yok
susamtanem_ sleepnessnami bir de biz doğalgazı açalı 1 saat oluyor bir şey olsa belli olurdu sanırım ilk anda
sleepnessnami susamtanem_ bir vatsap grubu olsaydı Ordan yazardınız ama yine de sizin kapatmanız da fayda olur mu bilemiyorum
susamtanem_ sleepnessnami grup yok ki herkes sorumsuz binada vasıfsız boş beleş bir adam da bina yöneticisi sorsanız ama grup vs yok insan grup kurar yazar kapatalım vs diye ama yok
sleepnessnami susamtanem_ olabilir görevliler açın dediyse arıza geçmiştir belki yoksa sorumluluk almazlar sanırım
susamtanem_ sleepnessnami yani bize açın dediler biz açtık sonra haberlerde peş peşe patlama bilgisi gördüm demekki ilk açışda oluyor