Katarss aminn sizi o kadar iyi anladım ki annemden biliyorum hep inceler dediğim gibi çizik olsa bakar ama bence rahat olun rahat oldukça bebek de daha rahat olur gerektiğinde tabiki gitmek gerek doktora ama tüyden de bir eşy olmaz gibi ya sanmıyorum 🌸☺️ sağlıklı sıhhatli büyüsünler inşallah, ömürleri bahtları güzel olsun güzel anne ✨🤲🏼