Good_mother Arkadaşlar oğlum 32 aylık karnımda bazı yerlerde hala hissizlik var. Bu normal mi? Dikiş izleri de hala duruyor? Sizde nasıl?
goldengate Good_mother normal diye biliyorum uc yil once baska yerimden ameliyat olmustum hala hissiz
hazal_karaca Good_mother bu durum vücuda göre farklılık gösterir ama hissizlik normal ağrı şişme morarma varsa bi doktora gidin
suhedaaaaa Good_mother Normal canım benimde öyle bazen karnım kaşınıyor ama kaşıyamıyorum çünkü his yok içinden kaşınıyor 😂😂
hazal_karaca Good_mother isterseniz bi iç dikiş için kontrole gidin yani benimde sezaryen ama daha iki ay oldu o yüzden çarptığımda acı oluyor sizin biraz zaman olmuş normal olabilir ama doktorun görmesinde fayda var
[silindi] belkisk ikinci sezaryenimi olmadan önce ilk sezaryenimin üstünden 8 sene gecmisti hala hissizdi o hiç geçmeyecek ama benim hiç izim kalmadı o yönden sansliyim😀
aysenyr Bende 15 ay oldu acı sızı kaşıntı hiç bitmedi nasıl bişey anlamadım kontrole gittim herşey normal çok rahatsız edici
crybaby Good_mother çok normal sonuçta sinirler kesiliyor orda his olması imkansız sanırım benimde hissiz dokunamıyorum içim bi garip oluyor 🤣
fatihunal Good_mother Ben kızımı doğralı 5 yıl olacak nerdeyse hala hissiz oram ve dikiş yerim kabarıyor zaman zaman