zeynepyusufaslan sekerbebek30 5 aylıkken başladım tadım olarak çoğu gıdada 3 gün kuralıyla ilerlemedim şu an 6,5 aylık yemeklerin baharatını sonradan katıyorum doğal salça kullanıyorum o şekilde bizim yediğimizden yiyor